tisdag, januari 29, 2008

USA-rapport...

Hej allihopa dar hemma i snoblasket... har ar det ocksa kallt och snon yr!

Vi har inte haft tillgang till nan bra dator pa ett tag och dessutom har vi gjort for mycket roliga saker och har inte haft tid! ;-D

Vi har sen senast hunnit lamna San Fransisco, sett Redwoodtrad, druckit vin fran Sonoma, missat Yosemite Park pga sno, kort igenom Death Valley (helt otroooligt fantastiskt), party party i Las Vegas (Helt otroooligt galet! Och nej, vi ar inte miljonarer nu...) och nu sitter vi i ett snoigt Grand Canyon. Vi har dock vandrat lite och vid lunchtid var det mycket battre vader sa vi fick se den vackra utsikten och aven en Bobcat! Var helikoptertur idag blev dock installd pga blasten. Vi hoppas att vi har battre tur imorgon for da ska det bli soligt... for det vore ju sorgligt om vi inte fick flyga over canyonen.

Vi hoppas att vi snart far lite battre tillgang till natt nat snart sa kommer det mer detaljerade rapporter och bilder.


Puss och kram!
Henrik och Linda - som snart ska ga och bada bubbelpool och basta! :-D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, snö och blåst??! Ni har det banne mig värre än vad vi har det här himma i Sverige. ;-)

Runt en 6 grader skulle jag kunna tänka mig här men utan några större upplevelser vilket ni får ha hela tiden. :-) *avis*

Sköt om er!

// Zeb

Panna sa...

Hej

Trist att ni inte fick flyga helikopter. Jag hoppas vädergudarna skärper sig och fixar lite bra flygväder snabbt.

Bubbelpool låter ju inte så dumt.

Jag tror jag måste tänka om lite när det kommer till korkade amerikaner som tror att sverige är en huvudstad. Snö i grand canyon? Skall det inte vara typ öken och 40 plusgrader där? Året runt.

Nåja, jag har väl aldrig påstått att geografi är mitt ämne :-)

Ja, vi längtar efter fler uppdateringar och bilder!

Ha det gott!
/Anna, Lovisa och Baltazar

Anonym sa...

Hej Linda,
nu är jag tillbaka från ett helt underbart, fantastiskt och skönt Västindien. (Bara superlativ) Hoppas ni kommit iväg på helikopterturen - ser fram emot att se foton och berättelser från NZ. Sköt om dig!
Kram Gunilla